söndag 27 mars 2011

Status

Lugnt här.. efter att torsdagen var någorlunda vild och vi trodde nog att vi äntligen skulle få träffa lillfis... så stannade det av på natten och nu hela helgen har det varit lungt igen.

Känner mig lite snuvad på konfekten liksom. Det sägs ju att (en himla massa procent) andreföderskor oftast får barn innan beräknat förlossnings datum. Men inte i vårat fall då eftersom han inte lär titta ut innan imorgon då vi har BF. Så nu sadlar vi om i tanken och siktar på om 2 veckor istället... vi kanske kan lura han därinne lite..

Eller vad har ni för knep?

I tävlingen får syster Anna, Ove, Pappa och Majsan se sig besegrade.. jag tror jag ska själv ska satsa min lott på den den 12:e april. Det är vecka 42. :)


Grrrrrrrr... När jag uppdaterade i tävlingen så ville inte fliken fungera något mer.. det blev bara en salig röra med datum och namn så nu har jag gjort en ny. Som däremot är tristare och sämre. Men den får duga tills jag kommer på vad som hände med den förra.... tjingeling..

3 kommentarer:

Himlavit sa...

Vilken lurifax ni har där inne :-) Skulle vara så kul att ses men hur sjutton ska vi få till det?? Kanske ska vi vänta tills lillen tittat ut? Upp till dig hur du orkar. Jag kan lite närsom :-D Kram kram

jossan sa...

Hej svejs :-)

Då var det bf i dag då.. jag tror lillpojken tittar ut denna fredag som kommer, en lagom helgpresent.

Det var SÅ kul att springa på dig på waynes i falun, du såg ut att må så bra och hade en superfin mage!"

Vi har varit i fjällen hela veckan som var, barnen och vi har åkt slalom hela veckan... härligt att åka på skidsemester hela familjen... ungarna älskade det, så skoj.

Som sagt, till sommaren när vi kommer upp så hoppas vi få komma o hälsa på er :-)

Ta hand om dig och lycka till med vad som komma skall!

KRAM Jossan

Lisa sa...

Tack Jossan. Ja det var jättekul att träffas. Barnen var så stora! Ser fram emot sommaren, självklart ska ni komma ut till oss då! KRAM L