fredag 4 mars 2011

Sista veckan med gänget

Jag jobbar mina sista dagar nästa vecka och blir sedan ledig länge. Känns både och att gå hem den här gången. Jag trivs ju så bra på mitt jobb och med mina kollegor. Självklart blir det underbart med nytillskott i familjen. Men nog kommer jag sakna HagNor allt. Jag får kanske komma ofta och hälsa på om jag tar med mig nybakat?!
.
Jag och min käre snickargubbe enades om att vi faktiskt inte ännu riktigt har förstått att vi ska bli 4 i familjen. Blir nog inte riktigt förens han har tittat ut. 2 barnsföräldrar, Mille blir storebror och allt vad det innebär. Vi ska ta hand om ett nytt litet liv, spännande och omvälvande..men ack vad du är välkommen lille skrutt..
.
...men kan du tänkas vänta tills jag satt tiaran på huvudet och vunnit den årliga schlagertävlingen?

3 kommentarer:

dark sa...

jag finns på jour, det är bara att ringa!

Lisa sa...

Åh så himla tryggt att veta! Du är bäst! :)

Himlavit sa...

Spännande att det närmar sig :) Vore kul om vi hann ses innan bebben anländer :) KRAM