onsdag 9 mars 2011

Lite nytt !



4 av 5 trevliga spegeldörrar på plats

Handtagen är inhandlade och på väg mot Lönnemossa just nu!

Jag är himla kär i vår tapet Family tree


Fotograferat i skymning. Tapeten ändrar styrka beroende på ljus
.
Svängde in till butiken Spillevinken idag. De har så himla mycket fina barnkläder och jag kunde så klart inte hålla fingrarna i styr. Så här fint blir kläderna inslagna när man handlar där
.
Sen handlade jag såklart en liten present till en vän som snart ska få en bebis. Det ligger i det vita paketet. Fniss..
.




Dessa små söta fick följa med hem. En sparkdräkt och en liten liten keps från KIK KID och en snuttis från geggamoja







Schhhh säg inget till snickarMatte. Jag har trots allt köpstopp på bebisfronten. Men jag kunde inte låta bli. Hihi
.
Snutten får Mille ge till sin lillebror när de äntligen får träffas. Han är ju liksom den som kan snuttarna bäst och denna blev väl godkänd.
.
Nu ska vi mysa med en varsin mini Daimstrut och kramas innan det är läggdags.


5 kommentarer:

Anonym sa...

Ni får så himla fint där på övervåningen!!

Fina kläder! Klart man inte kan hålla fingrarna i styr då ;-)

Hoppas vi ses snart igen.


Kram G

Himlavit sa...

Hahaha, känner igen det där med köpstop. Jag har dock förbud mot inredningsköp, hehe! (privata köp alltså, annars blir det svårt att starta företag).

Jätte fina kläder o filt =)

Massa kram

Anonym sa...

Så fint med dörrarna!

Kramelikram

Sandra sa...

Vad är det där för fin butik? Sån där har vi inte ens i Stockholm om man inte ska leta sig in på dom svåraste gatorna på södermalm, vilket jag inte orkar med babykräks överallt.
Måste genast skicka min mamma dit eller gå dit själv nästa gång jag är i stan. Mitt köpstop gäller ständigt, men det bryr jag mig inte om.

Lisa sa...

Tack snälla ni. Sandra - Butiken ligger långt upp i Elsborg. Nä det är rätt.. köpstoppet är till för att ignoreras! /L