söndag 13 mars 2011

Helikoptrar i massor

Godmorgon!
.
Igår tapetserade jag och kärleken men med stor möda. Många svordommar seglade genom luften. Vi har bestämt att vi aldrig mer ska tapetsera en papperstapet. De andra vi gjort är Easy up - tapeter och jag undrar varför det finns papperstapeter över huvudtaget fortfarande. Misspass, svårhanterade, sköra och svåra att skära. Men nu sitter den där i Milles rum iallafall.

Sandberg - Kevin



Med lister och foder så...

Handtagen till dörrarna ser ut så här. Rejäla men ändå åt det antika hållet. De är snart på plats. Jag gillar dem!



För övrigt fick fönstret i sovrummet en sista strykning igår. Idag kommer snickarMatte fixa lite elektriskt pill för i morgon kommer elektrikern och kopplar. Mitt projekt blir till att dammsuga idag. Sen tänkte jag måla skötbordet, fixa med några tavlor och självklart stå till förfogande för snickarMatte..

Elkillen ska även ta sig en titt på våran vattenpump. Den beter sig lite skumt. Så fort vi duschar så går strömmen nämligen. Och det kan ju vara bra att ha vatten när man vill duscha.




Hoppas ni får en trevlig söndag <3

Inga kommentarer: