lördag 12 mars 2011

Snöpligt..

... men ack så trevlig schlagerfest. Vi konstaterade att vi tävlat sedan 2005, häftigt att denna trevliga tradition hänger kvar. I år kom jag på 2:a plats slagen med en ynka poäng, grattis Linda. Nästa år är det alltså hon som fixar med tävling, korandet av drottning och pris. Hur som helst så verkar det bli uppföljning med schlagermys a la Eurovision i maj. Då har ju bebisen (förhoppningsvis) tittat ut så funkar det så kommer jag apselut! Tror det kan gå riktigt bra för den lilla gullgossen Saade.
.
Bästa låten var Nicke Borgs - leaving home. MEN snälla Nicke, klipp dig! Jag kan inte med att titta på karl i hans hästsvans. Däremot kan jag titta längre på Danny. Tyckte han skulle vinna. Han hade bäst röj och jag tror han hade funkat bäst i Europa. Men annars var ju Lena PH i vanligt ordning med (pausunderhållning) Hon var ju ändå bäst, hon är oslagbar min Lena!
.
Nu är klockan aldeles för sent för den här mamman med stormagen. Bäst att gå och vila när jag både satt tapet och schlagerfestat på samma dag.
.
Tjingeling..
.
Ps.. Stryker nu kära mamma på listan, är ju bara 24 minuter kvar av dygnet.

Inga kommentarer: