måndag 21 mars 2011

Cravings del 2

Nä det är jättetrist. Jag har liksom inga. Visst är jag sugen på nåt litet i bland men jag skulle inte hellre dö än att få just det. Föresten har jag inte plats för något mer heller. Så där till helgen brukar vi ju mysa till det med lite extra gott men då har jag ju ätit så god middag oftast så då hamnar jag bara i soffan på jäsning och inget mer går i. Inte har jag lust att laga mat heller så det blir oftast något snabbt och lätt som bacon. Jag skulle kunna strunta i att äta mat helt. Bara en macka här och där istället. Men det går ju inte. Jag måste ju äta bra kost för lillens skull. Föresten så fick jag backning sist hos barnmorskan också. Trots 2 järntabletter om dagen var mitt värde lågt. Jag lovade dyrt och heligt att fylla på den depån. Så leverpastej på mackan och brockoli för jämnan. Ska dit i morgon igen och lägligt tänkte jag göra en skink och broccoli-pasta gratäng till middag!
.
Dricker däremot gärna apelsinjuice till frukost. I massor. Och läsk fast bara på helgen men i massor. Jag som i vanliga fall dricker väldigt mycket vatten och älskar det. Nu dricker jag saft istället.. i massor. Jag är en törstig tjockis helt enkelt. Inte konstigt att jag har så mycket vatten i kroppen. Det måste ju ta vägen någonstans. Först är det himla trångt på väg ner mot blåsan och sedan är det en bråkig fis som ska misshandla den sen. Aha!.. Det är alltså därför mina ben ser ut som de är 90 år gamla och resten av kroppen ser ut som en mischelingubbe.
.
Jag är däremot dragen till snickersglass. (det finns i kylen nu... )
.
I tävlingen försvann Eriks gissning all världens väg. Idag är det Kent och Lilla Annas datum. Vi får se....
.
Hoppas ni får en bra eftermiddag.
Kram från miss proppmätt
*
*
.
.
.
...och NEJ jag känner knappt nåt alls? Alltså inget på G
/L

Inga kommentarer: