onsdag 4 juli 2012

Solen?

Va vart är solen, det är ju mulet. Så ska det väl inte vara? Visserligen har pytte feber, Mille röda ögon och jag är ju bränd, så lika bra det. Vi håller tummen att det blir fint i morgon istället. Kvällen bjuder på middag i Östanfors hos farmor och farfar och även med gammelfarmor och gammelmormor som hälsar på. Men lite nytta kanske man kan utföra idag när pytte sover. Tapetsera lekstugan kanske?

Jag visste  inte vart jag skulle börja när tapet skulle väljas till lekstugan.Jag menar det finns ju så himla många fina. Så fick jag den här av en händelse så det blir den. Jag tycker den är jättefin



Sandberg Celine



Jag och tapetsering är inte jättebra kompisar.
Vi får se hur det går så önska mig lycka till





2 kommentarer:

Solstrimmor sa...

Hjälp vilken fin tapet! Den blir det lätt att rita på:)
Målar klart huset idag, solen finns bakom molnen och det är tillräckligt varmt på stegen!
Ha så trevligt i Östanfors och hälsa till alla från oss!

Kram

Solstrimmor sa...

... glömde säga... lycka till med tapetseringen!