torsdag 5 juli 2012

Ljuva Jasmine

Vi badar idag igen i Svartskärssjön. Vi passar på nu innan tvärnitarna kommer, ni vet de elaka bromsarna. När de kommer så flyttar vi till Sandlandet istället. Pytte har fortfarande feber så han lurar i vagnen. Blir en kortis här idag men klart Mille ska få bada lite. Sys A har med sig köttbullssallad till oss, det är då till att bli bortskämd. Ibland är det verkligen bra att vara lillasyster!!!

Min Jasmine på framsidan håller på att slå ut sina vackra väldoftande blommor. Underbart! Egentligen är det en Schersmin men det är ju så krångligt att säga. Jag väljer att titta i huvudhöjd på den för ner på allt ogräs vill jag ju inte se. För vi gör bara roliga saker och då glömmer man lätt bort sitt ogräs. Som att bada och renovera lekstuga menar jag. Så i trädgården väljer jag att se vita söta små blommor!

Ha en fin dag
/ L

Inga kommentarer: