tisdag 24 juli 2012

Semester

Ja den är regning men den är solig ibland med. Försöker strunta i det och bara tänka på att njuta och vara ledig. För snart, mycket snart är det dags för skola, dagis och jobb. Tillbaka till verkligheten kan man säga efter många lediga månader med mina killar. De har varit toppen förstås och vissa lite energisugande. Men den sista månaden ska vi mysa, njuta och ha kul alla dar!

Lekstugan är färdig som så när på en liten bänk på utsidan, det får bli vid tillfälle. Så jag lurar på tapetsering på ett annat ställe....
Men lutar åt tippen idag. Vi får se om tid finns! Igår var barnen hos farmor och farfar en stund och jag och Hanni gjorde stan. Sen blev det bio också, mysigt. Vi såg Snövit, men den får bara 2 rabarber av 5 möjliga. Visst den var bra men det kändes som det saknades något. Längtar tills 14 november, då kommer sista delen av Twiglight - breaking dawn på bio. De är ju så bra!! De filmerna har däremot det lilla extra, för att inte tala om böckerna! Rekommenderar verkligen.

Nu ska jag kolla om tapetlimmet skulle kunna tänkas räcka ifall...

/L

Sen sommarkväll i solen på altan med kärleken och ett gott glas vin
Dyrbara stunder jag vill minnas



Blåsbubblor, åh så kul



2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi måste kika på den sista filmen precis innan så vi har rätt stämning.... Ohhhh, det ska bli så spännande....

Sys A

Snäckskalsdalen. sa...

Det där glaset ser så mysigt ut, jag känner stämningen och barnen är så söta där dom bubblar på!
Agneta kram