söndag 8 juli 2012

Kära syster


Igår fyllde min storasyster år. Min äldsta syster alltså, jag har ju två storasystrar. Vi firade henne hemma i Österå med familjen. Gott fika och supergod margäng och jordgubbstårta. Jag och sys A gav henne en väska som en vän sytt och en kaffeburk. Jag har en likadan väska fast något större och jag är gräsligt förälskad i min. Den är så bra förstår ni, så fin och praktisk. tack M den är verkligen fin! Jag hoppas att sys Å tycker lika om sin!





Åsas nya


I onsdags hade vi turen att få bli bjuden på middag hos farmor och farfar och i fredags bjöd vi igen. Helgrillad fläskfile, nypotatis i ugn, sparrissallad och örtsås. Det var gott och trevligt. Gammelfarmor och gammelmormor var också med, riktiga krutgummor båda två



Max har ju varit lite skruttig i veckan. Det blev tre dagar med hög feber och resultatet av prickar idag. Så tredagarsfebern alltså. Liten gnällig vissen fis. Hoppas på nya friska tag i morgon.
Mille har sovit i Lisselbo i natt. Spännande förstås med kvällsbad och lördagsmys. Jag och M passade på att äta Thaimat och det verkar som jag får slåss om vårrullarna med Max i fortsättningen. M jobbar i helgen och några dagars övertid nästa vecka men sen så... då har familjen äntligen ledigt tillsammans!! Jag längtar..


♥ ♥




1 kommentar:

dark sa...

hoppas hon blir nöjd!