torsdag 12 juli 2012

Millebus

Idag har vi haft tid med bara Mille. Bara mamman, pappan och Millen. Det kändes bra, han behövde oss litegrann för sig själv. Det är så lätt att han kommer i kläm när liten Max vill ha uppmärksamhet. Vi lämnade av Max hos syster Åsa efter lunch och drog vidare. Planen var restaurangbesök och bio efter det. Men först fick Mille bestämma. Så vi kollade in stranden vid Varpan, strosade lite på stan och kastade sten i Faluån, som föresten nästan är översvämmad av allt regn som kommit



Fina killar vid Varpan

 
- De har 17 tv mamma..
Lite svårt att slita sig och äta, passade bra med Formel 1 åt mina killar på alla skärmar på resturangen


Ice age 4... eller Mammut 4 som Mille säger
Colasnören och popcorn... mmmm

 
Lyckad kväll!! Det känns viktigt att få ge honom egentid. Att få komma först. Han börjar bli så stor nu även fast han fortfarande är bra liten liksom.
Nu har vi iallafall semester på riktigt. Så nu ska här njutas med alla mina killar!

I morgon hoppas vi på lite sol. Kanske ska vi fiska?
På lördag har jag tjejdate, wee vad roligt. Då får jag ladda batterierna och snacka av mig! Såå skönt!

Trevlig torsdag

L



2 kommentarer:

Solstrimmor sa...

Vilken härlig dag för Mille med allt ljus på bara sej!

Kram mamma

Snäckskalsdalen. sa...

Vilken mysig dag ni hade och hoppas det kommer massor av fler nu på semestern!
Agneta kram