lördag 12 maj 2012

... Den lille..

marodören tar sig nu även upp i fönstret från soffan...

Det kommer några ord ibland. Idag pekade han på duschen och sa just "usch". Häftigt! Mamma, pappa och Mijje kommer också ibland men frågande liksom. Tupp sa han förut, nästan det första ordet tror jag förutom namnam då.

Han har stenkoll på vad kossan säger och hur bilen låter. Ja det är häftigt vad han snappar upp!

Han gillar mycket att vara ute! I sandlådan helst och med storebror förstås! Kort stubin har han och hett temperament det har han men det förstår ju alla att det är Andersson som kommer fram ibland :)

3 kommentarer:

Solstrimmor sa...

Men nu får väl mamman och pappan fylla på lådan med lite sand! Snart gräver de sig ner till Kina...

Kram mamma/mormor

Anonym sa...

Ååå Nej, det känns som det var jag som lärde honom soff-klättrar-tekniken! Lessen för det ;) Får jag aldrig träffa Lilla M mer nu? ;( Lovar att bara lära honom bra saker i fortsättningen! Kramar till en fin familj som jag tycker mycket om <3 //M

Lisa sa...

Ja det är lite tomt, farfar kommer med mer sand. Snart hoppas jag!

Soffklättrartekniken har han nog lärt sig av sin bror som allt annat otyg. Kram fina ni <3