torsdag 6 oktober 2011

6 månader vild





Jag...

sitter bra
biter på allt
pratar (skriker) högt för mig själv så brorsan får ha hörselskydd
äter bra med mat
dreglar massor
blir galet glad när jag ser eller hör brorsan
reser en aning på rumpan när jag ligger på mage
vill äta jämt på natten
vill inte ha välling.. än..
vill helst stå upprätt i knät och hoppa
tycker nya människor är liiite läskiga och får darr på läppen
åker helst inte bil
hänger gärna i soffhörnet där jag sitter bra och ser allt
har två tänder
sover bäst på sidan
älskar att bada och duscha
gungar när jag sitter
älskar min röda "Patrik-leksak"
är otroligt söt och alldeles underbar!



3 kommentarer:

Solstrimmor sa...

Åh, vad mormor får längt!! Kommer snart...

Kram

jossan sa...

men åh sikken sötnos ni har... sååå söt! OCh vilket härligt inlägg.. jag bara log av värme när jag lästa, han verkar ju fantstisk lillplutt!!

KRAM från jossan o co i Göteborg

Anonym sa...

Vilken sötis!! Måste komma och hälsa på er lilla guldklimp :-). Var allldeles för längesen vi sågs gumman!

Kramar i massor G