torsdag 27 oktober 2011

En stilla stund

Ensam med en kopp kaffe i tyst stund. Laddar mina batterier till max. Tänk vad det kan vara bra tyst ibland, härligt och lugnt. Sambon sover efter att ha jobbat nattskift, lilla M är på dagis och pytte sover ute i vagnen. Jag har handlat nu på morgonen till helgens bravader och nu tar jag mig en behövlig kopp kaffe i lugn och ro innan jag ska röja lite både ute och inne.

I morgon kväll firar vi far i huset som blivit 35 år. Vi bjuder på pizza i alla möjliga former med tillbehör. Svärmors underbara daimtårta med kaffe efteråt. Jag har köpt en pumpa så här ska det karvas på eftermiddagen. Det är ju Halloween!

Nä nu ska jag ta tag i ditt och datt innan det lilla monstret på bilden nedanför vaknar..



Trevlig helg alla monsterdiggare!




Inga kommentarer: