fredag 22 oktober 2010

Kalas

Tänk att det kan vara så himla härligt med fredagar. Jag längar efter att slänga mig i soffan och krama på mina fina killar. En varmare än den ena. Mille är nämligen förkyld och har feber. Men vi tror det är på väg bort.

Det är kalajs på tapeten. Vi firar av Mathias svåger Micke på lördag och kärleken själv fyller på måndag så då slår vi till med kalas på söndag. På måndag fyller även Mathias mamma år så då blir det middag i Östanfors. Men detta köp av presenter. Visst är det väl svårt att vara helt nöjd med sin present.

Men nu tänker jag åka hem och softa en stund framför idol för att bränna till affärn i morgon och inhandla ingridienser till idiotbaket jag ska ägna mig åt på förmiddagen i morgon.

God kväll

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hoppas på dina goda chokladkola muffins...Dom är ju super.. :)

Sys A

Anonym sa...

Trevlig Helg!
Kram Sandra

Lisa sa...

Ja det blir kladdmuffins! Samma Sandra hoppas er helg blir super, vi siktar på nästa helg!! Kram