tisdag 26 oktober 2010

Eftermiddag alena

Tänk vad skönt man kan ha det en ensam timme en tisdagseftermiddag. Om det är något som Lillfis tycker är roligt så är det att åka med pappa till Tippen. Det är just där de är nu med ännu ett lass med skräp.

Jag sitter här och slappar och samtidigt storkockar jag en fiskgratäng. Ni vet en sån där vanlig i folie som sköter sig själv i ugn. Helt underbart med halvfabrikat (i viss mån förstås) och den är dessutom riktigt god.
.
Jag hittade på årets bild bland mina foton. Den är så rolig så jag skrattar varje gång jag ser den. Sen hittade jag andra fina bilder värda att minnas. Årets händelse finns bland dem och är först här nedan.






Giftemål i Grövlesjön mellan sys A och hennes Leif.

Vi blev väldigt överraskade och fick äran att vara vittnen när de vigdes ute på fjällstugans altan. Många glädje tårar förstås! Så vackert!


En solig vårdag i Gläntan i Hälsingberg tittade vi på grodyngel


Massor med härligt mys


Snickarkille


Virvla
.

Busfrö


Bygge av altan med svärfar kontrollerande över axeln

Grillning


Mina bästa grabbar



Klart man ska ha Plättårta med jordgubbar när man fyller 4 år!

Kusiner

Kalas på nybyggda altanen förstås

även om räcket saknas

Bosses kompis Alvin


Dragracing i Orsa över midsommar med hela crossgänget med familjer


Mathias


Midsommarskål vid vägkanten på campingen

Leif förgyller årets bild

1 kommentar:

Jessica sa...

Va du är duktig!!!