fredag 15 oktober 2010

Djungeljakt..

Ja det är sant. Jag befinner mig i en fasansfullt stor underbar djungel av tapeter. Ljuvliga tapeter, knasiga målningar och färglada otroligt roliga wallstickers. Vi är på jakt efter något fint till barnrum och sovrum i första hand. Det är svårt att välja en det finns så många underbart fina roliga av alla sorter.

En mindre rolig djungel är kakeldjungeln. Den är bara svår. Jag hittar liksom inget som jag gillar alls. Bara.. Jo men den kanske skulle vara fin.. Hm.. Nä jag vet inte alls hur jag vill ha det i badrummet. Försöker bläddra mig till inspiration men den har liksom gått och gömt sig.

Men åter till den ljuvliga tapetdjungeln. Här kommer några underbart fina ljuvliga.
..

Butterflies



Dino


Fiaprickar


Randigt


Ruchour


Fashion


Ljusa fina blad


Mer fina blad



Fairy flower gold


Visst är de fina! Om ni får välja en tapet eller målning till barnrum och en till sovrum. Vilka väljer ni då? Det finns lika många till som jag är vansinnigt förälskad i. Men nu tar jag helg och ledigt. Längtar hem till grabbarna. Det vankas fredagsmys! Trevlig helg.

Inga kommentarer: