måndag 5 september 2011

Sitträning


5 månader stor idag! Han kan nästan sitta själv. Tiden går så himla fort. Läskigt. Ska de inte vara så här små jämt? Idag kom första febern och han är vissen och vill bara hänga på sin mamma. Men det är väl en dagisbacill.

Storebror och pappa är på Simträning ikväll, ja eller lek och plask hette det på min tid. Senare i veckan kommer introduktion för babysim och Milles gymnastik drar igång. Snart tillbaka i  härliga vardagen igen med rutiner! Ganska skönt faktiskt.
Jag gillar den här tiden, friskare vindar och färgstark natur. Jag kan andas då! Däremot gillar jag inte att kvällarna blir så mycket mörkare. Men då tänder vi ljus och trivs istället. Och hösten är på intågande. Härligt!

I kväll tänder vi ett ljus för min farmor Anni som idag skulle blivit 100 år om hon levat. ♥





5 kommentarer:

Frida sa...

Så stor han blivit å så sööt!!

Måste ses snart! Pusskram!

Solstrimmor sa...

Jag blir varm i hjärtat!

Kram mammamormor

Himlavit sa...

Meeen så sööt han är =)
Ja men visst måste vi slå till på en date igen. Ska vi köra du o jag eller ska vi få med våra karlar?
KRAM KRAM

Anonym sa...

5 månader redan.....vilken sötis! Fin tröja oxå ;-)

Hoppas allt är bra. S har oxå börjat på sim men på söndagar. Kul tyckte hon!


Kram G

Himlavit sa...

Hejsan, hur mår familjen? Nu har vi råkat ut för dagisbaciller, eller iallafall Micke o Milan..
Du har något att hämta hos mig =D
KRAM Tessan