fredag 16 september 2011

För få timmar i kroppen

Usch.. jag är så trött. Jaja.. så är det att vara småbarnsförälder tänker ni. Ja det är underbart också förstås. Men just nu är Max inne i en "gnällaoavbrutetochätahelanatten-period" och jag står inte ut riktigt. Jag tror jag har varit upp till honom minst tjugo gånger. Vi jobbar på det och jag hoppas att jag snart får sova lite längre på natten. Med nummer två kan man ju liksom inte gå och lägga sig när man vill som man kunde med nummer ett. Så önska mig lycklig sömn framöver.

Klart slut och gäsp!!


1 kommentar:

Jessica J sa...

Ett tips! Försök ge ersättning! Jag vet att när Wiktor började så där så bara fortsatte det.. Säger inte att Max kommer göra samma men jag önskade att Wiktor tog flaskan då, då hade han nog sovit bättre, de blir ju mättare då!!

Hoppas han ger sig! Stor-energi kram