fredag 17 juni 2011

Längtar efter sol

Det var ju så underbara varma dagar för någon vecka sedan och nu är det verkligen juni väder med regn regn regn. Ser man det från den ljusa sidan slipper man ju vattna. Men visst vill jag vara ute och fixa i trädgården. Har så många projekt vi vill färdigställa.

Jag kan knappt tro det men det är fredag och helg igen. Dagarna rinner förbi i hög fart när man har två småkillar att ta hand om. I veckan har jag shoppat och myslunchat med Fridan, hängt i Skuggarvet hos Mang och lilla Liam, lyxat med middag med HagNor och mycket annat roligt.

Nu planeras det för födelsedagskalas, midsommar och dop. Det är en del som ska fixas. Jag har beställt finväder så det behöver jag inte oroa mig för



Gunga är ju så roligt, undra om han önskar sig en sprillans ny??



Sol och köttbullsspett längtar vi efter..



..och bad med kusin vid Svartskär förstås.. Håll nu tumarna för massa sol och varmt framöver.
Glad helg!

Inga kommentarer: