onsdag 15 juni 2011

Omvänd

Tjingeling!

Det är redan torsdag och alldeles för längesedan jag bloggade nu igen. Det har hänt supermycket roligt, bland annat Sofies student i fredags och att våran altandörr äntligen är på väg med bil till oss


Säljarens bild, visst är den fin?


Idag ska jag städa.. tråkigt med välbehövligt. Det ser ut som en orkan gått fram här hemma.

Jag tänkte lägga in en bild på Vallörten som finns i min trädgård. Men får inte till det. Jag gillar den igentligen inte för den tar över i alla mina rabatter och jag rycker den ofta. Men igentligen är den ganska fin, rent av ljuvligt vacker. Min mamma gillar den skarpt och bloggar just nu om den, här. Jag ska se på den med ett annat öga nu, ja jag är nog redan omvänd

Är det någon som vet något bra eller dåligt om Flox? Den är himla fin. Passar den hos mig?


Flox

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dörren är verkligen jättefin och kommer att passa bra!
Beträffande flox så är de bra om man ser till att få plantor som inte är känsliga för mjöldagg. Så här står det på odla.se "Nematoder som angriper rothalsen och ger skrumpna blad och vridna stjälkar är ganska vanlig, så även mjöldagg och svamp. Det har på senare åt kommit alltfler mjöldaggsresistenta sorter i handeln, köp helst sådana".

Lycka till med allt.
Kram mamma

Himlavit sa...

Åå vilken fin dörr, kommer att passa som ett smäck =)
KRAM KRAM

Anonym sa...

oj, dom var ju superfina... Kommer ju passa jättebra...

Sys A