onsdag 11 maj 2011

Sommarkänsla



Det är ju väldigt underbart att vara ledig nu när det är sol och varmt väder. Jag njuter fullt ut. Men samtigt ser man i trädgården vad som behöver göras. Vi har en stor trädgård och massor att göra. Jag duttar lite överallt. Jag är så himla dålig på att färdigställa ett projekt innan jag går vidare till nästa. I bästa fall bestämmer SnickarMatte vart jag ska vara och fixa, det funkar bäst. Jag behöver alltså den där pekpinnen liksom för få något gjort. Alla rabatter ska ju få sin beskärda del kärlek. Men nog får man extra energi när dessa vårtecken dyker upp



Körsbärsblom




Blågubbar (som mammas Snickargubbe säger)






Lilla fröken Gullviva


Så idag eftersom solen lyser ännu en underbar dag så ska jag fortsätta dutta i mina rabatter, rensa ur bodar och källare, måla lister och förbereda lunch. Och allt detta innan Mille ska hämtas på dagis kl 11. :)


Dutte eli dutt på er



Update: Måla lister, klar 9.35

Inga kommentarer: