lördag 16 april 2011

t r e t t i o t v å

..jo visst.. min dag idag! Jag har firats idag av familjen, min ljuvliga tokiga familj. I morgon kommer SnikarMattes familj, lika ljuv den!


När nästan alla kalasgäster hade gått åkte studsmattan fram och blev ihopmonterad till Milles glädje. Vi stannade i trädgården i solen för att städa. Det är nämligen så att det kommit fram en massa skrot under snön. Vi kånkade på brädor, sopsäckar och massa skräp. Lite bättre ordning på gården, det väntas många vändor till tippen vill jag lova. Men visst är det nästan magiskt att slänga skräp!


För övrigt mår vi himla bra i familjen. Det flyter på bra med amingen och storebror finner sig fint i sin nya roll. - Bebisen är fin mamma, sa storfis i morse när han sneglade ner i spjälsängen. Det är balsam för mammahjärtat det!


Nu ska jag lägga upp mina onda fötter i soffan..

Skepp ohoj..

2 kommentarer:

Himlavit sa...

GRATULERAR på självaste dagen =) Låter som du haft en mysig dag med nära och kära. Hoppas vi får komma och hälsa på er snart. Kan höras efter påsk =) Massa grattis kramar

Anonym sa...

Snart kommer jag! Ska bara hosta klart först.

Kram mammamormor