lördag 2 april 2011

Muffinskillar och knip

Nä ingen bebis idag heller. Och nu tycker jag han faktiskt kan hålla sig inne till den 6:e april minst. Kusin Ella fyller 7 år i morgon och den 5:e är det kusin Oskars tur. Jag tycker det är lite tråkigt om bebisen kommer på samma dag som dem. De är ändå barn och jag tycker de ska få ha sin egen dag för sig själv. Så undar ni så kniper jag från och med nu ett tag!


Mille har varit på Ellas barnkalas idag. Ella är ju idolen så det var viktigt att ta rätt tröja när det blev kalasdags. Tänk vilken spänning det måste vart i den lilla kroppen. Det var Mille och en till pojke och sedan en massa tjejor. Han hade lekt med "prinsen" talade han om sedan... Han menade Vincent! De var 19 barn totalt och inte undra på så somnade han i soffan innan middagen! I morgon är det kalas för släkten i lite lugnare former.


Men innan middagsdags bakade mina fina killar chokladmuffinsar.



Perfekt kladdiga och urgoda




Vi ska ju på kalajs i morgon nu då och eftersom när Mille låg i magen gick vattnet mitt under midsommarfirandet. Så skulle det ju inte förvåna mig om samma sak händer på kalaset i morgon. Nu är det sagt... så får vi se.. Men jag kniper som sagt.. :)


2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha.... hade han lekt med Prinsen.... hihihi.

Dom är för sköna...

Sys A

Malin sa...

Precis min tanke med att vattnet skulle gå imorgon på kalaset.. hihi.. visst vore de lite trist om vi skulle få på Ellas dag.. ska väl oxå försöka knipa ;)