onsdag 27 april 2011

Max Dileva ??


Ja.. det här med namn har visat sig svårare än man kan tro. Det har iallafall visat sig den här gången. Att han heter Max det vet vi ju och att vad han ska heta i efternamn är även det bestämt. Men där emellan då? Jo.. Folke.. och kanske även Erik.. men i vilken följd kan man undra. Svårt siddu.. I annat fall kan man ju se på denna bilden att Max har drag åt Dileva hållet..




Eller kanske Elvis som mellannamn.. med kulmage och allt.. Hihi..


Nä vi funderar vidare.. Det som är klart är att han mår bra. Var hos BVC nyss och nog får han mat allt. Dunderhonung i mina tuttar må ni tro. Max växer alltså väldigt bra. Han äter bra, sover bra, han är helhärlig och så himla mysig. Vilken lycka!


Vi hälsade på på HagNor idag. Han skötte sig exemplariskt. Synd nog var inte fröken Modig där, hon var på andra uppdrag. Vi hinner förhoppningsvis ses snart.


Igår var mamman, Millen och Max på stan med morfar. Vi handlade lite grejor på bebisaffärn. Allihopa skötte sig så bra, till och med morfarn.. så vi belönades allihopa med en fika på Waynes.. Det som för mig var mest oroande var nog att Mille skulle trotsa och gå åt motsatt håll.. Men han var så himla himla duktig. Höll i vagnen när vi gick över gatan, väntade när vi pratade med expediten i affären och lyssnade när jag pratade. S K Ö N T.. att få det avklarat. Nu ska det bli spännande nästa gång inte pappan är med. Han tillbringade tiden hos doktorn för att tummen. En gammal crosskada kan man säga.. lutar åt operation med metallplatta i. Låter i och för sig väldigt matcho! Skål för det!


Kram med massa kärlek..

1 kommentar:

Himlavit sa...

Hej fisen ;P Ja namn är inte lätt inte.. Är Folke o Erik något släktnamn eller bara nått ni gillar?
Så det där med goooodis, hehe. Jo jag tänkte jag skulle försöka mig på en månad utan gotta så vi kanske ska avvakta med gottispåsen. Kanske kan belöna mig med den efter dessa hemska veckor =D
Krama alla dina gofisar