torsdag 30 september 2010

Fina fina fina saker

Kunde inte hålla mig längre.. Jag har handlat det första till liten i magen. När den nu tänker komma ut mars som april måste liten ha en mössa så klart. Varför inte beställa lika till liten och stor. De får samma tyg med vita bilar på i ljust grå från JNY design. Litens mössa har en söt knut. Det är Emilia som har sidan http://www.barnpalatset.blogspot.com/ som syr dessa skönheter och fler därtill.

Milles mössa



Litens mössa med knut

Jag besöker ofta hemsidan http://www.isa.nu/ och suckar högt över hennes gudomligt fina alster. Det fantastiska är att de finns i flera olika färger. Så de passar i ditt hem. Just nu är jag såld på den här fina fjärilen.

Papillon



Ihop


När man någon gång kanske skulle kunna få en ring på fingret skulle ju den här passa ypperligt på min sovrumsvägg. Eller varför inte den här nedan som du kan välja figurer på och skriva vad du vill så det passar just dig. Ljuvliga!


Huller om buller





Inga kommentarer: