torsdag 23 september 2010

En kaostorsdag med en ljuvlig ljusglimt!

Efter en förmiddag med mindre roligheter så klarnade det upp rejält vid 11-tiden. Jag skulle ju bli bjuden på lunch hos Lilla Anna och hennes fina fis Jack 8 månader. Efter jättesmaskig paj, sallad, kaffe och kaka + en liten söting som man inte kan ta ögonen i från var jag supernöjd och på mycket bättre humör! Anna som är lite mer haj än jag här i bloggträsket visade mig hur jag kunde ansluta mobilen hit, så nu kan jag skicka inlägg vart än jag är! Supertack Lilla A! Och ur mysig lunch!

På eftermiddagen hände det mindre roliga saker igen, och jag började undra om jag egentligen borde klivit upp på morgonen. Det verkade mer lämpat att stanna hemma under täcket. Eftermiddagen avslutades med en mindre Golfkrasch som rullat av sig själv nedför en backe rakt in i en väldigt stor fin husbil. Och utanför dagis som grädde på moset. Ingen skadad mest bilen och jag. Käre sambo fick styra upp kvällen då jag var en smula instabil så att säga. Tack för det, världens bästa. Syster Å hade fina besked och många värmande ord. Tänk vilken tur jag har som har en sån fantastisk familj.

Hoppas på en mycket bättre dag i morgon. Klart slut
Ps.. har handlat fin present till M som fyller i oktober.. Fniss!! Ds

Inga kommentarer: