måndag 11 juni 2012

Tänk om..

Tänk om jag hade lite mer tid då skulle jag göra så mycket mer...

Då skulle redan

Hallonstöden var snickrade och på plats
Lekstugan vara målad, tapetserad och inredd
Min andra sålåda tömd, flyttad och fylld (med morötter och ditt och datt )
Altanen skulle vara inoljad
Gräset klippt
Grindarna målade vita
Lådan till dynorna färdig
Fönstren målade
Planerat ett grillparty
Huset målat
Bakat till kalasen
Tvättat fönstren

Nu ska jag ta mig ett glas vin och förtränga vad jag just skrev.. :) Skål!
Jaja.. imorgon ska vi iallafall gräva, platta, kratta, kanta, grusa gångarna på framsidan men nu fotboll.. (va det trode ni inte va.. haha jag är förvånad själv!?) Tänk om.. Sverige vinner


Har iallafall planterat 1 blomma!


Härliga killar myser i kojan

.. och tänk om vår blivande 6-åring skulle veta att bakom veboddörr nummer 3 står en fyrhjuling och väntar...


2 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Såna där listor gör jag dagligen och nu och då får jag gjort något av det som står där, men jag glömmer då att pricka av dom....och så växer dom, listorna.
Skål!
Agneta kram

Solstrimmor sa...

Ta det lugnt, du hinner! Kanske inte allt i år. Fast hoppas du hinner baka till kalasen... Och grusningen, den kommer att ta på krafterna!

Njut, just nu!
Kram mamma