onsdag 20 juli 2011

Höjdpunkter!

Bland sommarens höjdpunkter står väl ändå den egenodlade primörerna högt i kurs? Visst är det gott med nypotatis?


Annars målar vi mest här hemma. Baksidan av huset har fått sig en uppfräschning. Nya fönster på övervåningen och då också nya foder och en del utbytt panel. Vilken skillnad det blir med ny färg!

Men vi provar även nya saker. Max fick en hoppgunga då han döptes och vi provade på den här om dagen. Den är lite stor ännu så armhålen sitter lite högt men den är himla rolig redan nu! Han sitter gärna i den ganska långa stunder och kollar in vad brorsan har för sig.

Än så länge trippar han mest

I kväll har jag turen att få träffa tjejerna i stan över en middag. Jag ser hemskt mycket fram emot kvällen! Men med samma fråga står jag varje gång framför spegeln.. vad ska jag ha på??


1 kommentar:

Solstrimmor sa...

Lilla Max gav mig ett gott skratt! Men snart så... kan armarna komma fram också:) Njut av primörerna och dina fina rostiga trädgårdspryttlar!

Kramelikram mamma