fredag 1 juli 2011

Sköna dagar

Underbart varm vecka med mycket sol, två badtokiga fisar, lilla Max och en badkruka. Vi har tillbringat dagarna vid badet förstås. Jag har iallafall kommit i en gång, men det tog sin lilla tid. Nu verkar det fina vädret vara slut, typiskt när Max dop är på lördag. Jag hade ju planerat att vi skulle sitta ute. Kanske har vi turen med oss och får en solglimt vid 13- snåret. Sen hörde jag att nu skulle hela Juli regna bort, det vägrar jag däremot att gå med på. För sköna dagar önskar jag mig



Mille och Ella i plurret




Lunchpaus, pastasallad. Max slumrar i skuggan där bredvid


Skönt att vara nakenfis när hettan är framme




Knubbiga söta


Fika i skuggan på framsidan

Nästa vecka kommer mormor och rår om Ella. Båda barnen är förväntansfulla förstås. Vi hoppas kunna tillbringa tiden på stranden


Inga kommentarer: