tisdag 15 februari 2011

Liten och ny!

Fick en söt bild på min första son Mille av min fina mamma idag. Tänk att han varit så liten. Så go och fin liten rund farbror. Mor min tycker att han är lik sig, har svårt att se sånt jag. Men vi undrar förstås om lillfis nummer två kommer vara lik storebror. Har hört sägas att ju längre det är mellan syskon ju mer olika är de. Vi får väl se. Det som är säkert är att denna lilla prins är otroligt efterlängtad och väldigt välkommen om ett par veckor. Vi vill snusa ny bebis snart!

Mille 1 dag gammal


Annars har jag hållt mig på mattan med att boa bebisrum. För det första är det ju långt ifrån klart!!.. så spjälsäng, barnvagn, skötbord och allt därtill står fortfarande i källaren. Det kliar i outhärdligt i fingrarna och jag som är förberedelsernas moder har i allafall tvättat bebiskläder idag. Pyttesmå söta kläder klara att trä på en skör ny liten farbror. Längtar så!

Måste genast krypa ner och lukta på min stora snarkande fis. För 4-årings snus går utomordentligt bra det med!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mmmmmm!!

Loppan och jag sa...

Åhh lille vän! Tiden går fort :)

Jessica sa...

Så söt och så lik sin pappa, kommer ihåg på BB när vi var där och hälsade på. Han va ju sååå fin! Det går fort!