tisdag 8 februari 2011

Kärlek!

Jag äntligen funnit den. I två års tid har köket varit klart och jag har saknat en matta framför diskbänken hela tiden. Provat några stycken och kikat på många men har inte hittat den rätta. Men nu ligger den där på plats och det känns så bra. Det är en plastmatta beställd av Siljans Mattväveri genom lantiga butiken Gruvgatan 13.


Mattans namn är Lina







En annan nyfunnen och efterlängtad kärlek är vår hallspegel. Den heter Hemnes och kommer från Ikea.

Annars rullar det på. Övervåningen har fått en ny stor hall. De tidigare gamla sovrummens dörröppningar och väggen där emellan är borta och den nya ljusare planlösningen börjar komma fram. Hallen ger oss möjligheter till en kombinerad data/myshörna. Bilder kommer naturligtvis!

4 kommentarer:

Frida sa...

Åh så fin mattan var! Den passar jätte bra i ert fina kök!

Jag saknar mig Hemnes spegel.. Den drog ju Svante i golvet för nåt år sedan :/

Kram på dig!

Lisa sa...

Ja visst är den fin. Stackars dig som utan Hemnes spegel är. Du får gärna komma och spegla dig i min. Kram

Anonym sa...

Titta vad bra det blev:)

Kram maddur

Jessica sa...

du är så duktig, och du nöjer dig inte med va som helst.. Det är bra!
/kram Jessica