måndag 21 februari 2011

Bebistävling!

Japp.. då var det cirkus 5 veckor kvar innan vi väntas glida in på bebisfabriken. Varför inte fira denna milstolpe med en liten tävling.

Ja ni gissar helt enkelt på det datum ni tror lillfis tänker titta ut ur sin varma, mysiga, vadderade, rosa tillvaro. Skriv namn och valt datum som kommentar här nedan. Det är bäst att vara snabb så man får det datum man vill ha. Kan dock delas med andra men verkar lite oglammoröst. Bebisen är beräknad till den 28 mars. Det är bara att välja, vraka, gissa och tro!

Naturligtvis utlovas stor godispåse till vinnaren av rätt datum. Önskning av godissort går bra att lägga till i sin kommentar.
Kram
.
.
.
Tillägg: Vet ni! Det är helt ok att välja datum efter den 28:e mars! Kul att så många är med och tävlar kram L

24 kommentarer:

Pernilla Modig sa...

Jag tror på den 17:e Mars och jag ser fram emot en stor påse Pistagenötter :)

Anonym sa...

Jag tror att lillfis kommer den 25:e Mars.Om jag nu skulle vinna så passar en Marabou Premium chokladkaka bra till mig ;-)

Kram Gabbi

Loppan och jag sa...

21.a tror jag på

Anonym sa...

Jag tror den lilla knodden tänker komma på mormors födelsedag, alltså den 26/3. Om jag vinner så vill jag ha många lakris/hallon skallar...

Sys A

Unknown sa...

Jag tror iaf han kommer 28/3 på beräknad dag...choklad är ju mumsigt..toblerone skulle sitta fint om jag vann :)/Malin J

Anonym sa...

Hej, vilken fin blogg och tack snälla för hjälpen förra veckan. Jag tror den lilla nya familjemedlemmen kommer i april, tyvärr, bli inte arg :) Gissar på 1/4. Kram My - paraply

Anonym sa...

Hej Lisa!

Jag tror att det blir den 30 mars!
Jag brukar jämt ha rätt ;)

Kram Minna

Frida sa...

Jag lägger min röst på 31/3 :) Puss påre!

roy sa...

16 mars såklart. Vad vore världen utan POLLY/Roy

Åsa sa...

7 mars. Längre behöver du inte vänta/Kram Åsa. Ps. Ferraribilar förståss.

Lisa sa...

Åsa du är inte klok på en fläck! /L

Anonym sa...

Mamma Mu väljer 12 mars, fiskens tecken och morbror Björns födelsedag.
Anton Bergs Plommon i madeira, tack!

Kramelikram.

Anonym sa...

Jag tror på 24 mars!
En påse potatisskruvar skulle sitta fint.
Leif K.

Johannes sa...

Den 23 mars, OLW chili och sourcream.

Ebbe sa...

15 mars, OLW chili sourcream.

Anonym sa...

27 mars Majsan/Salt lakrits

Jessica J sa...

Jag gissar på den 2 april! Självklart en vädur!! Jag tar gärna glass i påsen! hahaha!

Anonym sa...

29/3 fast igentligen tror jag på den 27/3 men den var ju upptagen. Jag vill jättegärna ha AKO kolor i min godispåse. Önskar dig lycka till ;-)//Annsofie

Adina sa...

Vad spännande att bebisen snart tittar ut! Här hemma har vi fullt upp med vår lilla gullunge. Jag tippar på att det blir 3 april. Lycka till med allt! Skulle jag vinna så önskar jag mig en påse ljus Polly.

Kram Adina

Anonym sa...

Jag vet att LILL-OVE kommer att hoppa ut den 26 mars, klockan 22,28

Anonym sa...

Ove säger....jag glömde lägga namn i förra inlägget.

Anonym sa...

Mia gissar på 13:e mars...Först tiara sen lillebror : ) Lite naturgodis blir fint! Lycka till, Kram & kärlek

Sandra sa...

1 April. Men det är inget skämt.

Anonym sa...

3 april sätter jag en slant på! Du kan ju inte gå mindre dar över tiden än mig :)

Kram Elle.....

(Allt godis funkar för min del!)