onsdag 19 januari 2011

Miss proppmätt

Storboxarn ni vet, han är där inne den lilla vildingen! V 30+1




Jag har funderat lite på det där med cravings. Jag har liksom inga den här gången. Det var lakrits där i början men inget " to die for" nu. Visst är jag sugen på glass lite då och då men absolut inget jag måste ha. Trodde jag skulle halka dit på spagetti med smör men nä inget, nothing, nada. Jättetråkigt verkligen. Däremot var jag toksugen på räkcoctail bara så där i måndags morse. Men det gick över så det gills inte.

Där emot är det alldeles för långt till golvet. Kan erkänna att jag inte ser tårna längre. Jag förbannar skorna förjuvligt varje gång de ska på. Absolut mycket lättare förra gången att bara hoppa i en liten flipflop och slänga en kofta över axeln. Note to self : Satsa på att vara mest gravid sommartid nästa gång. Inte för att vi har tänkt att ha hela huset fullt av ungar.... Meeeen en till kanske vi kan få plats med. Note to self II: Cravea då lite mer och mycket bättre.


2 kommentarer:

Jessica J sa...

Du är sååå fin! Och jag är såå imponerad av eran övervåning! STOR KRAM Jessica

Lisa sa...

Åh vad du är go!