torsdag 16 augusti 2012

Bebissnus

Dagis flyter på, ätit lunch idag och vinkat hejdå. Äta gick bättre än vinka hejdå till mamman. Stora krockodiltårar rullade och mammahjärtat fick sig en gigantisk törn. Men allt hade gått bra och han hade plaskat i vatten och haft jätteskoj


Liten kollar in de stora barnen

 

Max gillar ju cyklar

 

Hur kommer man upp då?


När jag fick en stund över hälsade jag på nya lille Todd och mamma Anna under tiden. Fridan kom också så vi fick prata av oss lite och snusa på bebis. Ljuvligt! Vi måste ses snart igen flickor
.
Mille har hälsat på fritids idag och det gick jättebra. Han är ju inte en blygis vår Mille. Han pratade med alla och började leka direkt. Skönt tycker vi. Nu vet han vart hans fack är, det var viktigt. Så nu är iallafall pojkarna förberedda för start. Värre är det med mig.. vadå ska jag börja jobba om mindre än en vecka!! Ledig i 17 månader, det sa bara svisch, underbara lediga månader. Jaja.. det ska väl också gå bra. Undra om jag får någon inskolning??
.
Nu passar vi på att göra nytta när Maxson sover sin middagslur. Måla husets framsida står på tur
.
Kram
L

Inga kommentarer: