tisdag 20 december 2011

Julpirr och virr

Tänk att snart är det verkligen julafton! Snön är här, nästan alla klappar inköpta, skinkan griljerad, granen inspanad i skogen och härliga härliga förväntansfulla barn. Nåja ett iallafall!

Men nog känner jag mig förvirrad och en aning stressad allt. Jag skulle önska jag var klar med det mesta fixet nu och bara kunde mysa runt. Men så är inte fallet. Jag står med "to do's" upp till halsen och däribland även en vissen prins. Men jag har ju tid ännu! I år firar vi hemma i Lönnemossa med min tjocka släckt. Det känns speciellt att vara på hemmaplan, speciellt när det är Max första jul. Sedan firar vi med Stora Ms familj på Juldagen i farmor och farfars stuga i Övertänger. Ska bli himla mysigt.
Hoppas ni ser fram emot julen lika som vi!!

 Kram


En liten kryprumpa


Lussekussar


Kram


Max i Milles mössa


Lucian Ella

2 kommentarer:

Solstrimmor sa...

Nog är det härligt med julen! Ser fram emot att åka upp till er på julafton. Stressa inte... det blir en härlig jul ändå!

Kram mamma

Jessica J sa...

GOD JUL Lisa till dig och din fina familj!! Du fixar säkert till det super mysigt på julafton, pysslig som du är! Kraaaam i massor!!