söndag 25 december 2011

Dan efter dan..

Såhär känns det alltså dagen efter. Man svävar liksom på moln lite grann. Visserligen tagen av en förkylning men nöjd och lycklig. Jag har turen att ha en helt underbar familj, en stor knasig härlig familj! Dagen igår perfekt och jättefin. Barnen var nöjda över sina paket Ella i sin onepiece som hon längtat så efter och Mille kunde knappt slita sig från sitt polishus i Lego. Småknattarna traskade runt lyckliga daddandes på golvet och de stora barnen, som knappast är barn längre, var välfyllda med både presentkort och tomteskum.
.
Jag hade enorm hjälp i köket så jag kunde slappna av lite, underbart och jag är så tacksam. Jag har bästa mor och systrarna i världen!
.
Det kom en tomte också. Och vilken fin tomte sedan! Mille tyckte han var så lik farfar, tokiga unge.
.
Nu laddar vi om för lilla julafton i Övertänger ikväll med svärföräldrar och svägerskan med familj. Jättemysigt!
.
Hoppas ni får en fin jul allesammans.
God jul från Lönnemossa


Polishuset


Klappen i julstrumpan


Vår gran


Inga kommentarer: