måndag 1 oktober 2012

På bättringsvägen

Puh.. Vilken värdelös helg. Solen har skinit utanför fönstret och vi har segat i soffan och verkligen mått pyton! Hemma idag med för att verkligen friskna i. En liten höstprommenad med toktrollet fick det bli. Vi tittade på bilar, plockade blommor och hoppade i vattenpölar! Ljuvligt helt enkelt!!

 
 
Ett smakprov av stortrollets alster i skolan. Åh vad roligt det var att se va de gör om dagarna. Siffror, berättelser, aktiviteter och bokstäver. Fina små böcker med bilder i och underbara små krumelurer. Fröknarna är så himla bra. Rediga och rättvisa! Jag känner mig trygg.

 
Min familj, Mille själv är i skolan så han är ju inte med.. :)
 
 
Fina..
 
 
Jag kastade inte snöboll?? Sötnöt.. ♥
 
 
Nu supervila för i morgon går mina nya skor och jag till jobbet igen!

 
Kram så länge och snutta sött


1 kommentar:

Solstrimmor sa...

Men vad duktig han är att stava! Och skriva fina siffror! Och min familj... stora pojken:)
Och mamman har fått väldigt fina skor också!

Kram mammamormorn