torsdag 29 mars 2012

Vårkänslor

Vilka underbara dagar vi haft. Solen värmer ordentligt nu, fåglarna kvittrar, kvällarna är ljusare och några knoppar tränger upp ur jorden. Jag känner mig sprängfylld med vårkänslor och kanske också lite kreativitet verkar vakna till liv. Vi har varit så trötta på allt som heter rusta hus och renovering. Vi har inte gjort så mycket annat sedan i höstas än petat lite här och där. Visst det är mycket kvar med gården och huset men vi har också två underbara barn att ta hand om och såklart också varandra. Lite av den där pysselkänslan började iallafall klia i mig får några dagar sedan. Jag hoppas den kommer att utvecklas till grand deluxe så jag lyckas ta tag i många nya projekt här hemma och även fullfölja andra

Jag har hållit mig i bakgrunden en tid och mest smygläst bloggar men känner mig nu inspirerad och vill blåsa liv i kurbits och rabarber igen

Pojkarna växer så det knakar. Allra helst Max förstås som nu går riktigt bra och närmar sig sin första födelsedag! Mille har blivit ordentligt intresserad av bokstäver och siffror och att rita och måla. Han gillar Harry Potter och bygger lego mest hela tiden

Här är våra härliga våriga killar






2 kommentarer:

Anonym sa...

Glad att du/ni är tillbaka! Härligt att höra att det spritter av vårkänslor i din kropp! Efter min "ladda-batterierna-helg" hoppas jag att en vårkänsla flyttar in i min kropp oxå! Hörs & ses snart, Love

Jessica J sa...

Välkommen tillbaka!!